2015. április 21., kedd

Egy év és Minicitta után.

Visszatértem. Futásügyileg lényegében majdnem egy év kimaradt. Februárban kezdtem újra, és szombaton lefutottam a 2,5 km-es minicittát. Érdekes módon egy cseppet sem fájt, hogy tavaly még a félmaratonra készültem. Most a DK team hihetetlen jó felkészítő csapatával, Monspart Sarolta edzéstervével, Moós Gergely bátorításával, és Mocsáry Gabi mentorálásával szépen, lassan, kitartóan, és ésszel készülök az 5 km-re, és leginkább az Ultrabalatonra.
Mert végre igenis eljutok. A Nehézbombázók csapattal. Már nagyon várom, és minden futásomon erre gondolok.
Ma mértem egy kiinduló állapotot,  hogy innen kell egyre jobbnak lenni.
Kicsit csaltam, mert futás után és ivás előtt mértem, de olyan hihetetlen jó volt látni, hogy már 65-el kezdődik a szám.

Testsúly: 65,9
BMI: 28,89
Izom: 21,5
Testzsír: 48
Mellbőség: 100
Derékbőség: 88
Csípő: 100


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése