2014. január 26., vasárnap

11 hét a Vivicittáig.

Ezen a héten rendesen végigcsináltam a terveimet. Talán a mai Citadella kimaradás volt a hiány, de végül is már a héten egyszer felfutottam.
Ráadásul 3 nap egymás után futottam,
Kedd 7,5
Szerda 4 antidepresszánsnak
Csütörtök 7,5 Citadellával, ez volt a legjobb.
Ma pedig 11 km. Ennyi most elég volt. Ma nagyon nehezen melegedtem be, igaz, minusz két fok volt, és tartósan 151 volt a pulzusom,  hogy ez hogy jött ki?

Jövő héten azt tervezem, hogy egy könnyű edzés, és egy Citadellával kezdődő futás mindenképpen legyen benne. Igazából most kéne a pihenő hét, de az utána való héten utazunk el, és inkább azt tervezem be, mert akkor 5 napig szerintem nem fok futni. De most a pihenőnapokat rendesen beteszem, és nem futok egymás utáni napon, mert most érzem azért, hogy fáradt vagyok.
Esetleg három futás, és egy úszás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése